Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~dzieckoZapalniczki | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany05.05.2008 @21:08:24 ostatnio na stronie11.03.2011 @20:33:35



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze1090 posty na forum8

komentarze
~lucys18    17.07.2009 @23:57:54
tobie też niesprawiedliwie usunięto prace.... to chore... ja juz nie wiem co z tym robic oni robią co chcą....
_______
nie dziękuj tylko się zrewanżuj komentarzem... wszyscy są równi... i maja prawo do nauki!!
~obel    28.12.2008 @15:59:23
podziękował
_______
Sponiewierany przez świat za swój talent...
~Szwedziuch    28.12.2008 @15:56:21
Dziekuje
~Dilerka    28.12.2008 @13:45:48

_______
Nie dziękuj... Oceń moje prace ^^
~between    27.12.2008 @23:59:54
dziękuję (:
~gatafix    27.12.2008 @23:32:55
wiesz... chcaialem miec takie zdjecie więc je podpalilem ;] . dzieki za odwiedziny i zapraszm ponownie
~botoxrulez    27.12.2008 @10:33:29
ten pan był chyba psychiczny byc możę,ale chwilę przed łowił ryby i miał te słuchawy dla świetego spokoju i medytacji
_______
dużo się uczy,ćwiczy..
~Zakennayo    20.12.2008 @23:11:28
Pomniejszyłam już ^_^
_______
Vongola vs Varia. <3
~dziku76    20.12.2008 @06:41:01
wesolych !!!!!
~Zakennayo    12.12.2008 @22:27:38
Dzięki za dodanie do obserwowanych :D
_______
Vongola vs Varia. <3
~Zakennayo    12.12.2008 @18:53:10
Da się, a raczej musi się przeżyć te osobistości xD
_______
Vongola vs Varia. <3
~Zakennayo    12.12.2008 @18:18:37
Heh xD Nie przejmuję się :P.
_______
Vongola vs Varia. <3
~Zakennayo    12.12.2008 @17:37:20
Jak widzę ty jesteś Dzieckiem Zapalniczki :D
Ja Mangi & Anime
_______
Vongola vs Varia. <3
~ryniu666    09.12.2008 @18:11:30
dziękuje
_______
mam ładniejszą dupę od twarzy... smutne ale prawdziwe...
jestem podobno Pier**lonym artystą :D

"Żyj szybko, umieraj młodo..." i na tym koniec !
~Sellidine    07.12.2008 @00:13:07
A dziękuję.
Pozwolisz, że troszkę poobserwuję?
~greenrat    06.12.2008 @10:48:20
Wielkie dzięki za zwiedzenie mojej galerii. Pozdrawiam.
_______
Japończyk to ma dobrze, wstaje rano i od razu w kimono.
~darkoss501    05.12.2008 @23:40:05
dziekuje :P
_______
Zapraszam do siebie
~greenrat    29.11.2008 @22:53:20
I vice viersza
_______
Japończyk to ma dobrze, wstaje rano i od razu w kimono.
*rob15    22.11.2008 @18:32:32
- fajny nick
_______
Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy


"W ziar­nku pias­ku uj­rzeć świat cały. Całe niebo - w kwiat­ku koniczyny. Nies­kończo­ność zmieścić w dłoni małej. Wie­czność poz­nać w ciągu godziny" - William Blake



+inqubus    22.11.2008 @01:13:12
nikt Cie blokowac nie będzie. podczas rejestracji akceptowalas regulamin? akceptowalas, wiec zgodzilas sie na to, ze prace będą w sposób obiektywny moderowane. jeśli powodem było, ze praca była "słaba technicznie" to pretensje możesz miec tylko i wyłącznie do siebie. poza tym nie moderuje fotografii, nie wiem o jaką fotografie (tak mniemam) chodzi, wiec nie bardzo rozumiem czemu akurat do mnie została skierowana cała ta sprawa. pozdrawiam
_______
ooo - ale jestem giętki, a będę jeszcze prędki i poważniej-ży
ooo - nie chcę być maleńki, chcę być Otto Wielki i wyraźniej-ży
~Olama    21.11.2008 @21:57:00
ależ ładną profilówkę posiadasz :D
~Cakeshop    20.11.2008 @20:48:35
jak zawsze jestes niezawodna dziekuje za koment i ocene!
~Jagoleks    20.11.2008 @14:39:01
buahahaahhah
~Jagoleks    20.11.2008 @14:37:19
Jaga Ty i teatr? xD
~asiaq    18.11.2008 @11:02:18
piękna galeria
1 2 3 4 5 6 ... 9 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)
Ten użytkownik nie ma żadnych digartów

© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt